new website


استانداردها

ASTM

هم اکنون چندین شماره مختلف از استاندارد ASTM در خصوص لوله های GRP تدوین و منتشر شده است .

استانداردهای مذکور شامل ویژگی های فیزیکی ومکانیکی و آزمون های کنترل کیفی بوده و شرکت آریا کاوان اطلس توانسته است تمامی الزامات استانداردهای ذیل را در مورد محصولات خود رعایت نماید .

فاضلاب ثقلی D3262 ASTM
لوله های تحت فشار آب D3517 ASTM
فاضلاب تحت فشار D3754 ASTM

 

AWWA

استاندارد AWWA-M45 یکی از جامع ترین استانداردهای تهیه شده در خصوص لوله های GRP می باشد و شامل مباحث کاملی در خصوص روشهای تولید ، حمل ، نصب و تستهای کنترل کیفی لوله های GRP است .بعلاوه در استاندارد AWWA-C950 لوله های فایبر گلاس با کاربردهای تحت فشار تعریف شده و مشخصات آنها بیان گردیده است . کلیه محصولات شرکت آریا کاوان اطلس مطابق با استاندارد های فوق طراحی و تولید می شوند .

راهنمای طراحی لوله های GRP M45 AWWA
لوله های تحت فشار GRP C950 AWWA

 


ISO-DIN-BS

سایر استانداردها نظیر ISO7370,DIN16868,BS5480 نیز دستور العمل های کاملی برای لوله های GRP تدوین نموده اند .

شرکت آریا کاوان اطلس با توجه به نیاز خریدار و شرایط طرح ، تولیدات خود را تا حد امکان و تا آنجا که با استاندارد AWWA-M45 و  AWWA-C950 منافاتی نداشته باشد ، منطبق ساخته است . 

NSF

لوله های GRP آریا کاوان اطلس برای انتقال آب شرب و سایر مواد غذایی کاملا مناسب بوده و این شرکت ضمن دارا بودن گواهینامه بهداشت از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی کلیه پارامترهای مهم مد نظر استاندارد NSF در تمامی مراحل تولید اعم از تهیه مواد اولیه و ساخت لوله را رعایت می نماید .

شرکت آریا کاوان اطلس مفتخر است کلیه مدارک فنی ، مراجع و استاندارد های رایج در صنعت فایبر گلاس را در صورت نیاز و بصورت کاملا رایگان در اختیار مشاوران و کار فرمایان محترم قرار دهد .

 

کلیه دستور العمل های فنی در خصوص نصب زیرزمینی ، روکار ، زیر دریایی ، تست هیدرواستاتیک و .... بصورت مجلدهای مجزا تهیه شده و مطابق نیاز کارشناسان محترم در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت