new website


شرکت ( Hoechst Basell )تولید کننده مواد اولیه لوله آک

شرکت آریا کاوان قشم رابطه خود را با شرکت هوخست آلمان از سال 1996 برقرار کرد . این شرکت با خرید مواد اولیه از نوع پلی پروپیلن راندوم کوپلیمر ( PP-R 80 ) با نام تجاری Hostalen PPH5416 شروع به ساخت محصولات خود نمود .
شرکت هوخست در سال 1997 با شرکت BASF آلمان ادغام گردید و شرکت Targor بوجود آمد . از آن پس نام مواد اولیه رسما به Novolen pph5416  تغییر پیدا کرد ولی تاکید شد که هیچگونه تغییری در خواص ماده مذکور ایجاد نشده است .
در سال 2000 شرکت تارگور نیز با شرکتهای Elenac و Montell  ادغام گردید و شرکت چند ملیتی باسل پدید آمد . این شرکت مجددا نام مواد اولیه را به همان نام اولیه شرکت هوخست بازگرداند . در همه این سالها شرکت آریا کاوان قشم تنها یک ماده اولیه را از یک تولید کننده برتر یعنی هوخست خریداری نموده که همچنان ادامه دارد . شرکت هوخست آلمان در کاتالوگ رسمی خود بیان داشته است که اولین PP تولیدی خود را در سال 1962 بعنوان لوله آب با دمای 65 درجه سانتیگراد برای انتقال آب استخر آب درمانی با آب نمکدار در سودن آلندورف ( نام روستایی در آلمان) مورد استفاده قرارداده است . این لوله ها روزانه حدود 80 متر مکعب آب دارای Radon رااز چاهی به عمق 35 متر به استخر مذکور منتقل می کنند .
این لوله ها که برای فشار اسمی 6 اتمسفر تولید شده اند هنوز وظایف خود را پس از گذشت بیش از 40 سال خوبی و بدون مشکل انجام می دهند .
لازم به ذکر است این شرح تصریح می کند PP-R80 که 24 سال بعد تولید شده به مراتب از قابلیت و کیفیت بالاتری نسبت به PP اولیه که از نوع PP-H 100 می باشد برخوردار است .
شرکت باسل پلی اولفینها را برای مصارف گوناگونی تولید می کند و برای هر یک از گریدهای تولیدی خود ، کاربردها و مصارفی را تعیین کرده است .لذا گواهی سازنده مواد مبنی بر طیف کاربرد مواد از اهمیت بسزایی برخوردار است . این شرکت PP-R80  خود را جهت انتقال آب آشامیدنی سرد و گرم و داغ ( شوفاژ) کاملا مناسب اعلام کرده است .